Sarı-kırmızılı kulüp, geçtiğimiz günlerde Japon teknoloji devi Nikon ile 1.5 yılı opsiyonlu 3 yıllık sponsorluk anlaşması imzaladı.
Basın mensupları önünde imzalanan anlaşmanın ardından şortta 'Nikon' ismi yer almaya başlarken, böylece Galatasaray için 600 bin euroluk yeni bir gelir kalemi oluştu.
Nitekim Nikon'un katılımıyla birlikte Galatasaray Profesyonel Futbol Takımı'nın giydiği forma ve şortta yer alan sponsor sayısı 5'e yükseldi. Sarı-kırmızılı formanın reklam değeri de 17 milyon euro seviyesini aştı.
İşte sponsorluk anlaşmaları:
Göğüs reklamı / Türk Telekom: Yılda 5 milyon dolar (3.7 milyon euro)
Forma tedarikçisi / Nike: Yılda 6 milyon euro
Sırt reklamı/ Ülker: Yılda 5 milyon euro (6.75 milyon dolar)
Kol reklamı / Avea: Yılda 2.5 milyon dolar (1.9 milyon euro)
Şort reklamı / Nikon: Yılda 600 bin euro
1 yorum:
Güzel bir paylaşım yanlız göğüs reklamımızın 5 milyon dolar olmaması gerek benim bildiğim 7.5 ayrıca mantıki açıdanda forma sponsorluğunun ardından en fazla gelir getiren kısmın göğüs forması olması gerekir ki gerçektende 5 ise çok saçma bir durum Galatasaray gibi bir takımın göğüs reklamının 8-9 milyon € olması gerekir ayrıca sırt reklamımızda 6.25 milyon € diye biliyorum ama bu bilgiler teyitliyse o başka.
Yorum Gönder