Sarı-kırmızlılar, 1.5 yıl önce hayata geçirilen ve ezeli rakip Fenerbahçe ile 'abone sayısı' rekabetini beraberinde getiren GSMobile projesinden önemli bir kazanç elde etmeye başladı.
Galatasaray, Nisan 2009'da ana sponsorlarından AVEA ile 'GSMobile' adında bir GSM operatörü oluşturdu. 'Tek takım, tek yürek, tek hat' sloganıyla hayata geçen proje için yönetimin maddi beklentisi yüksekti.
Zira 300 bin bin aboneye ulaşılması halinde, sarı-kırmızılı kulübün teknoloji alanındaki hamlesi yılda yaklaşık 4 milyon dolar gelir sağlayacaktı.
Tanıtımdan 4 ay sonra 10 bin aboneyi aşan GSMobile, 2010'un başında 115 bin, projenin ilk yılını doldurduğu Nisan ayında 190 bin, Kasım 2010'da ise 235 bin kullanıcıya ulaştı.
Geçtiğimiz günlerde GSMobile'ın abone sayısı, 300 bin hedefini geride bıraktı ve 1.5 yılda 340 bin oldu. Böylece kulüp kasasına girecek para yılda 4.5 milyon dolar seviyesine geldi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder