3 Nisan 2013 Çarşamba

"Kaka'yı almadık çünkü..."


Galatasaray Başkanı Ünal Aysal, Real Madrid maçını değerlendirirken, Drogba ve Sneijder transferi hakkında konuştu.


Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray'ın Real Madrid ile oynayacağı maç öncesinde Başkan Ünal Aysal, çarpıcı açıklamalarda bulundu. Futbolda her türlü sonucun çıkabileceğini belirten Aysal, Real Madrid'i eleyebileceklerini ifade etti.

İşte Sabah Gazetesi'nde yer alan Aysal röportajının satır başları...

"Gençlerbirliği maçını 7-0 kazanabilirdik, ama 1-0 kaybettik. Şimdi aynı şey Real Madrid'in başına gelmez mi? Adamlar bizden daha güçlü, daha pahalı, bizim bütçemiz 200 milyon Dolar onların bütçesi bizim 3 mislimiz. Pendik'e yenilen bir Fenerbahçe hatırası var önümüzde. 1461 Trabzon'a yenilen bir G.Saray var. Bunlarla mukayese edersem Real Madrid karşısında G.Saray'ın şansı olduğu ortada. Schalke'den elimiz boş döneceğimize inanmıyordum. Ama doğru ya da yanlış ben Real Madrid'le de haysiyetli bir maç oynayacağımıza inanıyorum. Haysiyetli bir maçtan sonra 1-0, 1-1, 2-1 böyle kıran kırana bir maç geçecektir. Maksimum 2-0 olabilir. Çok farklı bir mağlubiyet veya çok farklı bir galibiyet mevzu bahis olmayacak. Teslimiyetçi olmayacağız. Savaşarak, mücadele ederek bir takım yenilebilir ama aksi olursa buna üzülürüm ve onu sorgularım. Kendi sahamızda kendi seyircimiz önünde çok rahat ters sonuçlar alabiliyoruz. Ama dışarıda iyi futbol oynuyoruz. Yanlış olan bu iç rekabeti dışarıya taşıyoruz. Bunu yapmamamız lazım. Televizyonlardaki futbol programlarını seyretmiyorum. Moral olarak da iyi oluyor. Futbolun paparazi servisi ortaya çıktı. Bunlar futbol programı değil."

"Uzun soluklu düşünmek zorundayız. 16'ya girmekle bu seneki hedefimi gerçekleştirdim. Ama benim gelecek seneki hedefim ilk 4'e girmek. İnşallah bu sene 4'e girerim ama bu sene hangi kategoriye girdiysem bunun üstüne çıkmalıyım. Takımı güçsüzleştirmem değil güçlendirmem gerekir. O yüzden oyuncu satışlarına da çok dikkat etmek gerekir. 15-20 milyon lira kar edeceğim diye bir oyuncuyu satıp üzerine bir oyuncuyu alamıyorsam olmaz. Oyuncumu para için satmam. Gerçi ben tüccarım para kazanmayı da satmayı da severim. Burak daha çok genç o yüzden bir iki sene daha oynayıp fiyatını ikiye katlayacak. Lig bitince oturup bir değerlendirme yapacağız."

İYİ Kİ ALMADIK
"Basketbol maçında seyirciye söz vermiştim. Sonra Drogba'nın sıkıntıda olduğunu öğrenince haberleştik o iş bitti. Sneijder'i de ben istiyordum. Şimdi hoca da mutlu. Gazetelerde 'Sneijder mi yoksa Kaka mı' diye bir polemik oldu. İlk önerim Kaka'ydı ama ailesi istemedi. Real Madrid'in patronu Perez vermeye razıydı. 'Parasını ben vereyim, alın oynatın' dedi. Vergi maliyetlerinden kurtulacaklardı. Eğrisi doğrusuna geldi. Bence iyi ki almadık. Çünkü Sneijder daha iyi bizim için. Daha genç. Milan'ın başkanı bana dedi ki 'İyi ki almadınız, beyin olarak sıkıntısı var eski Kaka değil.' Almamamızın sebeplerinden biri de Kaka'yı Şampiyonlar Ligi'nde oynatamayacak olmamızdı."

DROGBA, 2020 İÇİN DE ÖNEMLİ
Drogba transferi sadece Galatasaray için değil, 2020 Olimpiyatları için de önemli. Türkiye'deki sporun kalitesini yükselmesi bu şekilde oluyor. Olimpiyat komitesi buraya geldi konuştuk adamlar İstanbul'u beğendi ama en büyük sıkıntı trafik. Denizden ulaşımını anlattık. Adamlar dedi ki: 'Türkiye skor ülkesi. Nasıl oluyor bu?' Dedim ki, bir ülkede iç politika yönünde bir denge varsa ve iç politikada güçlü bir hükümet varsa ve her şey yolunda gidiyorsa halkın zaten telaş edecek başka bir şeyi kalmıyor. İlgi odağı spor oluyor. Çünkü dengeli bir ülkeyiz, sorunlarımız her gün daha iyi çözülüyor. İyi bir hükümetimiz var iyi yönetiliyoruz.

Hiç yorum yok: