23 Ocak 2013 Çarşamba

Adnan Öztürk: İçim yanıyor


'50 yaşına geldim, insanın içinin yanması ne demekmiş ilk defa bunu hissediyorum...'



Galatasaray Üniversitesi’nin Ortaköy’deki tarihi binalarında dün akşam saatlerinde yaygın çıktı. Kesin nedeni henüz tespit edilemeyen fakat elektrik kontağından ortaya çıktığı söylenen yangın, yaklaşık 4.5 saatlik çalışmanın ardından gece yarısına doğru kontrol altına alındı.

Kulüp Başkan Yardımcısı Adnan Öztürk, camiayı derinden üzen olayla ilgili olarak, "Yönetim Kurulu olarak bir yemeğimiz vardı. Oradayken haberi aldık. Galatasaray Camiası olarak biz sembollerimize, değerlerimize maddi manevi çok önem veriyoruz ama bu bina özellikle benim gibi Anadolu’dan okumak için Galatasaray’a gelenler için çok önemli, manevi değeri çok yüksek bir bina. Tarihi değerinden, içinde yananlardan bahsetmiyorum ama 50 yaşına geldim, insanın içinin yanması ne demekmiş ilk defa bunu hissediyorum. Aynı zamanda Galatasaray Eğitim Vakfı'nın Yönetim Kurulu üyesi olarak konuşuyorum, Galatasaray Camiası olarak gereğini yapmak için yarın sabahtan tezi yok çalışmalara başlayacağız" dedi.

Hiç yorum yok: