14 Ocak 2013 Pazartesi

"Sneijder 'Hagi olmak istiyorum' dedi"


Abdurrahim Albayrak'tan Wesley Sneijder, Fatih Terim ve Serdar Aziz açıklaması...



Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Abdurrahim Albayrak, teknik direktör Fatih Terim’le arasının bozuk olduğu yönündeki iddialar üzerine açıklama yaptı.

TERİM’LE ARASINDA SORUN VAR MI?
Beyaz TV’de yayınlanan ‘Beyaz Futbol’ programına telefonla bağlanan Albayrak, “Benim kimseyle aram kötü olamaz. Fatih Hocam’la dostluğumuz mezara kadar. İdmana geldiğimizde 40 dakika kadar Başkan Ünal Aysal’la konuştum. İdman sahasının köşesinde konuşuyorum. O sırada takım idman yapıyor. ‘Vay anam sahanın içine nasıl girer?’ dendi. Şerefim üzerine söylüyorum; Böyle bir şey olamaz. Kamplarda gece üçlere kadar beraber oturuyoruz. Hocaya da sordular, buna tepki gösterdi. Hatta ‘Size kampları açıyoruz sorun oluyor, açmıyoruz sorun oluyor’ dedi. Yukarıda Allah var, insan Allah’tan korkar. Böyle bir şey olabilir mi? İtalya’da taraftarlar, ‘Terim’ diye bağırıyor. Resim çektirmeye başlıyorlar” şeklinde konuştu.

SNEIJDER SORUSUNU YANITLADI
Albayrak, Terim’in Wesley Sneijder’i istemediği iddiaları konusunda ise “Hoca neden istemesin Sneijder’i. Yok böyle bir şey. Kendisiyle Ünal Aysal gitti görüştü. Zaten kulübüyle anlaşma sağlandı. Oyuncunun cevabını bekliyoruz. Bunlar kolay iş değil. Alesi var, menajeri var. (Türkiye’ye gelip Hagi olmak istiyorum) şeklinde bir beyanı da vardır. Inter’den dışlandığını düşünüyor. Galatasaray, Inter’den daha başarılı bir kulüp. Televizyonlarda her gün bir altyazı geçiyor. Bizi buraya insanlar Galatasaray’ın parasını har vurup harman savuralım diye getirmiyorlar. Aldığınız oyuncu size 3-4 senede 70-80 trilyona mal olacak. Hakikaten çok ciddi çalışıyoruz” dedi.

SERDAR AZİZ’E TEKLİF
Tomas Ujfalusi’nin sakatlığı sonrası Bursasporlu futbolcu Serdar Aziz için Bursasporlu yöneticilerle görüştüğünü doğrulayan Galatasaray yöneticisi, “Görüşmeyi ben yaptım. Ancak bu oyuncuyla ilgili bir tasarrufları olmadığını söylediler. Biz de saygı gösterdik. Birbirimize teşekkür ettik ve telefonları kapattık” ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: