29 Ocak 2013 Salı

Amrabat'tan 'fantastik' yorumu


İstanbul'a dönen Nordin Amrabat, Wesley Sneijder ve Didier Drogba transferleri hakkında konuştu.



Galatasaray'da Nordin Amrabat, Fas Milli Takımı'nın Afrika Uluslar Kupası'ndan elenmesinin ardından İstanbul'a döndü ve bugün Florya Metin Oktay Tesisleri'nde basına kapalı olarak gerçekleştirilen antrenmanda yer aldı.

Wesley Sneijder ve Didier Drogba transferlerini 'fantastik' olarak yorumlayan Amrabat, "Çok mutlu oldum. Wesley arkadaşım, kendisi zaten Türkiye'yi ve Türkler'i biliyordu. Uyum sorunu yaşayacağını sanmıyorum. Ben de kendisine yardımcı olacağım" ifadelerini kullandı.

Radyospor'dan Özgür Sancar'a konuşan başarılı futbolcu, "Zaten güçlü bir takımdık, Drogba ve Sneijder transferleri sonrası çok daha iyi bir takım haline geleceğiz. Tek temennimiz şampiyonluk. Çok başarılı olacağımızı düşünüyorum, ama maçlar sahada kazanılıyor. Şampiyonlar Ligi'nde artık daha iddialıyız" şeklinde konuştu.

Güney Afrika'dan hazır geldiğini vurgulayan genç yıldız, "Ben de çok arzuluyum. Fatih Hocam uygun görürse Bursaspor maçında oynayabilirim" dedi.

Hiç yorum yok: