2 Ocak 2013 Çarşamba

'En büyük rakip Fenerbahçe'


Afrika Kupası'na gideceği için ikinci yarının başında Galatasaray'ı yalnız bırakacak olan Nordin Amrabat, çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Faslı yıldız, Süper Lig'in ilk yarısını kendilerinden 6 puan geride tamamlamasına karşın şampiyonluk için ezeli rakipleri Fenerbahçe ile çekişeceklerini söyledi.

Hollanda basınına konuşan genç oyuncu, "Geçen yılın şampiyonuyuz. Fenerbahçe de iyi transferler yaptı. Şampiyonluk yarışında en büyük rakibimiz onlar olacaktır. Beşiktaş da bu yarışa renk katacak" dedi.

Gelecek planlarıyla ilgili olarak ise Amrabat, "Daha üst lisglere transfer olma hayalim var. Ancak öncelikli amacım daha dengeli ve çok yönlü bir oyuncu olup Galatasaray'da istikrar yakalamak. Dünyada Galatasaray'dan büyük çok az kulüp var. Kayseri'den Galatasaray'a gelerek kariyerimi iki adım ileriye taşıdım. Buraya gelmek benim için kişisel bir zaferdi. Taraftarlar, kulüpleri için çıldırıyorlar. Bu atmosferi gördüğüm ilk günden itibaren kalbimin bu kulübe ait olduğunu anladım. İmza törenim televizyondan canlı yayınlandı. Bu benim için bir rüyaydı" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: