24 Şubat 2013 Pazar

Aykut Kocaman'a 'fikstür' yanıtı


Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) Başkanvekili Ufuk Özerten, Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman'ın lig fikstürüyle ilgili eleştirisine yanıt verdi.



TV8'de yayınlanan 'Telegol' programına telefonla bağlanan Ufuk Özerten, "Fenerbahçe'nin programını sıkıştırıp, Galatasaray'ı kayırmıyorum. Adaletten hiç ayrılmadım. Allah'tan başka kimsenin adamı olmadım. Bu laflar safsatadır. Yapılan ayarlamalar, hiçbir takımın üstün olması veya bir takımın sendeletilmesi için değil. Bunu böyle düşünmek normal bir insanın işi değil. Bir takımı avantajlı diğer takımı dezavantajlı duruma düşürmek, ne Ufuk Özerten'in ne de Yıldırım Demirören'in yapacağı bir iş değildir" dedi.

Özerten, sözlerini şöyle sürdürdü:
"Fenerbahçe-Kasımpaşa maçını Pazartesi gününe alamazdık. Ziraat Türkiye Kupası'nda da ayrı bir yayınımız var. Onların Çarşamba günü isteği var. Pazartesi günü oynayan takımın Çarşamba oynatılması daha büyük sıkıntı yaratacaktı. Fenerbahçe yayıncıyla Perşembe yayın yapması hususunda anlaşsaydı, biz de anlaşırdık. Kabul edemediğimiz teklifler olmuştur. Braga maçı sonrası profesyonel arkadaşlar, Galatasaray karşılaşmasını yanlış bir günde almışlar. Fatih Terim anlayışlı davranıp açıklama yapmadı. Kendisine 'Hocam çıkıp hatanın bizden olduğunu açıklayayım' dedim, ama kendisi 'Biz aynı bahçenin gülleriyiz, olsun' diyerek böyle bir şeye gerek olmadığını söyledi. Profesyonel arkadaşlar Şampiyonlar Ligi'nin maçını yanlış bir günde almışlar. Ama bu benim hatamdı" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: