19 Şubat 2013 Salı

"Galatasaray'ı kıskanıyorum"


Fenerbahçe Kulübü'nün eski başkanı Ali Şen, Sneijder ve Drogba'yı transfer eden Galatasaray'la ilgili bir itirafta bulundu.



TGRT Haber'de yayınlanan 'Futbol Gecesi' programında çarpıcı açıklamalar yapan Ali Şen, sarı-kırmızılı kulübün devre arasında kadrosuna kattığı Didier Drogba'nın dünya yıldızı olduğunu söyledi. Dünyanın Galatasaray'dan bahsettiğini belirten Şen, "Galatasaray'ı kıskanıyorum. Ama Galatasaraylı olsaydım Ortega, Anelka, Alex gelirken de Fenerbahçe'yi kıskanırdım" dedi.

Şen'in Galatasaray'la ilgili diğer açıklamaları şöyle:

"HAGI’Yİ FATİH TERİM PARLATTI"

"Hagi geldiğinde yıldız değildi” diyen Ali Şen, 'Ne çıkarsa bahtına' diye, alındı. Fatih Terim onu parlattı, yıldızlaştırdı. Hagi, en görkemli yıllarını Real Madrid'te mi, Barcelona'da mı yaşadı? İtalya'da mı, Romanya'da mı yaşadı? Galatasaray'da yaşadı” diye konuştu.

"HAGI YILDIZ OLSAYDI, FENERBAHÇE ALIRDI” 
"1996 Avrupa Şampiyonası, İngiltere'de oynanıyor. Romanya-Bulgaristan maçı Newcastle'da yapılacak. Biz Emil Kostadinov'u izlemeye gittik. Hagi de oynuyordu o gün. Biz Kostadinov’u izledik. Büyük bir yıldız olsaydı, biz Kostadinov’u değil Hagi’yi izler, alırdık. Fenerbahçe alırdı. Ama almadık."

"POLAT OLMASIN, BEN GALATASARAY'A KEFİLİM"
Adnan Polat'ın 'Kendi dönemime kefilim, başkalarına değil. Galatasaray, şike yapmamıştır diyemem' sözünü hatırlatan Şen, "Onun kefil olmadığı Galatasaray'a ben kefilim. Şike yapmamıştırlar. Büyük takımlar, şike yapmazlar" dedi.

Hiç yorum yok: