28 Şubat 2013 Perşembe

Eboue özür diledi


Galatasaray'ın tecrübeli savunma oyuncusu, Orduspor maçında oyundan alınırken yardımcı antrenör Hasan Şaş'a yaptığı hareketle ilgili konuştu.



GS TV'ye açıklamalarda bulunan Emmanuel Eboue, "Orduspor maçında takımım için daha iyi şeyler yapabilirdim. Bunu yapamamanın verdiği gerginlikle sinirlendim. Çıkarken yardımcı antrenörümüz Hasan Şaş'a 'sus' işareti yaptım. Bu hareketten dolayı pişman oldum. Evde bütün gece düşündüm ve uyuyamadım. Bu sabah hem takım arkadaşlarımdan hem de hocalarımdan, özellikle Hasan Şaş'tan özür diledim. Herkes beni seviyor, ben de herkesi çok seviyorum. Burada inanılmaz bir aile ortamı var. Kariyerimde ilk kez böyle bir şey oldu ve söz veriyorum son olacak. Hocalarımdan ve taraftardan özür diliyorum. Çok pişmanım, bunu kötü bir amaçla yapmadığımı ve iyi niyetli olduğumu biliyorlar. Hocalarıma özrümü kabul ettikleri için teşekkür ediyorum" dedi.

Hiç yorum yok: