24 Şubat 2013 Pazar

"Schalke çok korkuyor"


Önceki sezon futbol yaşantısına nokta koyan eski milli futbolcu Ali Güneş, Schalke hakkında konuştu ve UEFA'ya yapılan Drogba başvurusunu değerlendirdi.



DROBGA BAŞVURUSUYLA KOLAYCA TURU GEÇMEK İSTİYORLAR
Bugün TV'de Özgür Sancar ve Yakup Çınar'ın sunduğu 'Sporextra' programına katılan Ali Güneş, "Alman basını bu aralar hem Drogba hem de Fenerbahçe'nin stada paraşütle fişek atmasını epey gündeme getirdi. Tabi ki bu yapılan politikadır. Almanlar bu şekilde bizim üzerimizde baskı oluşturmaya çalışıyorlar, özellikle 2. maç için. Çünkü her ne kadar Schalke ilk maçtan iyi bir netice almış olsa da biliyorlar ki Almanya'da oynanacak maç da bir nevi onlar için deplasman olacak. Bunun da korkuları var tabi. O yüzden de şimdi Drogba üzerinden bir şekilde kolayca tur atlamanın yollarını arıyorlar. Ama ben bu konuda FIFA'dan alınan okeyden sonra bir sorun çıkacağını fazla düşünmüyorum" diye konuştu.

GALATASARAY'IN ALMANYA'DA ŞANSI YÜKSEK 
Ali Güneş, "Galatasaray deplasmanı, Schalke açısından çok korkutucu bir deplasmandı. Çünkü Türk taraftarlarının özellikle Galatasaray taraftarlarının ne kadar fanatik, ne kadar ateşli olduklarını bildikleri için taraftarlardan bir hayli çekindiklerini düşünüyorum. Daha doğrusu bunu biliyorum. Ama zeminin kötü olması havanın kötü olması Galatasaray için bir dezavantajdı. Galatasaray da bence Schalke maçında çok kötü bir performans sergiledi. Bu kötü futbol tabii ki Schalke'yi daha çok umutlandırdı. Ancak Galatasaray'ın Almanya'da şansının daha yüksek olduğunu düşünüyorum. Çünkü zor bir zeminde zor hava şartlarında zorlandı. Galatasaray futbol oynayan bir takım. Almanlar da genelde futboldan ziyade mücadele ile ön plana çıkan bir takım olduğu için zeminin kötü olması Schalke için bir avantajdı. İkinci maçta hem Türk taraftarlarının desteği ile hem de daha iyi bir zeminde Galatasaray'ın işinin daha kolay olacağını düşünüyorum" dedi.

Hiç yorum yok: