19 Şubat 2013 Salı

'Galatasaray benim evim'


Sarı-kırmızılı takımın yıldız golcüsü Burak Yılmaz, Schalke 04 maçıyla ilgili FIFA'ya açıklamalarda bulunurken, başarısının sırrını açıkladı.



Schalke karşısında tur atlayacaklarını düşündüğünü belirten Burak Yılmaz, "Rakibimiz güçlü bir takım, ancak onları yenerek çeyrek finale çıkmamızı sağlayacak o güç de bizde var. Gruplarda ilk üç maçta şans yanımızda değildi. Ancak inancımızı hiç kaybetmedik ve sonunda da ödülümüzü aldık" dedi.

Şampiyonlar Ligi'ndeki üst düzey performansı hakkında ise Burak, "Benim için bir kulübü evim gibi hissetmek önemli. Ondan sonra en iyi performansımı verebilirim. Galatasaray benim evim. Şu anda çok mutluyum. Bir profesyonel gibi yaşıyorum, vücuduma özen gösteriyorum ve antrenmanlarda çok çalışıyorum. Hiçbir zaman performansımdan memnun kalmıyorum. Her zaman kendimi geliştireceğimi düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: