16 Şubat 2013 Cumartesi

Muslera: Galatasaray'ı seçtim çünkü...


Sarı-kırmızılı takımın başarılı kalecisi Fernando Muslera, GS TV'de yayınlanan "Ülker Fanzone'da Çocuk Saati" programına konuk oldu.



Uruguaylı file bekçisi, "Başka kulüplerden de transfer teklifi aldım. Galatasaray arzu ve istek açısından diğerlerinin önündeydi. Bu nedenle Galatasaray'ı seçtim. Buraya 25 yaşında geldiğim için 25 numaralı formayı aldım. Simovic, Taffarel ve Mondragon gibi Galatasaray'ın idol isimlerinden biri olmayı hedefliyorum. İstanbul'da uzun yıllar kalmak isterim" dedi.

Schalke 04 ile Çarşamba günü oynanacak Şampiyonlar Ligi maçı hakkında da konuşan Fernando Muslera, "Çok önemli bir rakibe karşı, çok zorlu bir maç oynayacağız. Futbolda imkansız diye bir şey yok. Sahaya çıkıp elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Burada iyi bir skor alıp, Almanya'ya avantajlı gideceğimizi düşünüyorum" şeklinde konuştu.

Galatasaray taraftarlarının sevgilisi olan Muslera, özel hayatıyla ilgili olarak ise "Çok doğru bir insanla beraberim. Aile planı yapıyoruz. İleride çocuk sahibi olmayı çok isterim" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: