24 Şubat 2013 Pazar

Drogba: Galatasaray'ı seçtim çünkü...


Fildişi Sahilli yıldız futbolcu Drogba, Galatasaray'a transferiyle ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.



Fransız kanalı Telefoot TF1'e konuşan Didier Drogba, "Shanghai Shenhua'yı terk etmek durumundaydım ve en uygun fırsat olan Galatasaray'ı seçtim. Çünkü Türkiye'de futbola gerçek bir tutku var. Havaalanına geldiğimde karşılaştığım manzara çok özeldi. Benim için şarkılar söyleyip ismimi bir çok kez haykırdılar" dedi.

Şampiyonlar Ligi'ne geri dönmenin heyecanını yaşadığını belirten tecrübeli golcü, "Chelsea'de kupayı getiren son penaltıyı kullandıktan 9 ay sonra Şampiyonlar Ligi müziğini duymak oldukça keyifliydi. Bunlar çok güzel şeyler. Şu anda futbolu bırakmayı düşünmüyorum. Oynamaktan keyif alıyorum ve bırakmak için bir neden yok" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: