6 Şubat 2013 Çarşamba

Drogba: Herkes rahat olsun


Galatasaray'ın yeni transferi Didier Drogba, sarı-kırmızılılar hakkında önemli açıklamalar yaptı.



Dünyaca ünlü yıldız, "Galatasaray büyük bir takım. Türkiye'de ve Avrupa'da başarıları var. Bu yıl Şampiyonlar Ligi'nde önü açık. Bu beni çok etkiledi. Tercihimde Şampiyonlar Ligi'nde Son 16'ya kalınmasının çok etkisi oldu. Fatih Terim de iyi ve tecrübeli bir hoca. Sürekli başarıyı istiyor. İstanbul'a emekli olmaya ve tatile gelmiyorum. Benim gibi büyük hedefleri olan büyük bir takıma geliyorum" ifadelerini kullandı.

Milliyet'e konuşan Drogba, eski kulübünün FIFA'ya yaptığı başvuruyla ilgili, "Herkes rahat olsun, hiçbir problem yok. Galatasaray'da oynayacağım. Sözleşmemi feshettikten sonra hesabıma 33 bin dolar yatırmışlar, ama artık çok geç. Eboue, taraftardan ve stattan övgüyle bahsetti. Ben de o taraftarın karşısına çıkmak için sabırsızlanıyorum. Galatasaray'la Şampiyonlar Ligi kupasını bir kez daha kaldırmak istiyorum. Buna bütün kalbimle inanıyorum" dedi.

Tecrübeli futbolcu, "Mourinho sana Galatasaray'a gidebilirsin dedi mi?" sorusuna ise "Mourinho çok büyük hoca. Ona saygı duyuyorum. Ama Galatasaray'ın teklifini değerlendirirken konuşmamız olmadı. Zaten böyle bir kulüp için Mourinho'nun 'git' demesine gerek yok. Nasıl bir seçim yaptığımın farkındayım" yanıtını verdi.

Hiç yorum yok: