10 Şubat 2013 Pazar

Sneijder: Daha iyi olabilirdim


Wesley Sneijder, Türk Telekom Arena'daki 2-0'lık galibiyeti ve kendi performansını değerlendirdi.



Galatasaray forması altında ilk kez 11'de sahaya çıkan Wesley Sneijder, Medical Park Antalyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Benim için ilk 11'de başlamak önemliydi. Çünkü uzun zamandır 11'de oynamamıştım. Takım olarak iyi bir iş çıkardık. İyi mücadele ettik. Rakiplerimiz dün ve bugün kazandı. Dolayısyla bu üç puan daha çok önem kazandı" dedi.

Hollandalı yıldız, kendi performansıyla ilgili olarak ise "Yaklaşık 80 dakika sahada kaldım. Kondisyonum iyiydi. Maç boyunca yorgun hissetmedim, şimdi de yorgun hissetmiyorum. Daha iyi olabilirdim tabii. Pas hataları yaptım. Bireysel performansım genel olarak iyiydi. Her maç daha da iyi gideceğini düşünüyorum" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: