1 Şubat 2013 Cuma

Sneijder'den itiraflar


Şampiyonlar Ligi şanslarını değerlendiren dünyaca ünlü yıldız, Drogba transferi ve Galatasaray taraftarıyla ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.



Sportsillustrated.com'a konuşan Wesley Sneijder, "Bir gün Los Angeles Galaxy'de oynayacağım" sözünün hatırlatılması üzerine, "5 yıl önce Türkiye'de oynayıp oynamayacağımı sorsaydınız 'hayır' derdim. Şimdi buradayım ve mutluyum. Ne olacağını bilemeyiz" dedi.

Hollandalı yıldız, Galatasaray'ı tercih etmesindeki nedenin 'para' olmadığını vurgulayarak,, "Premier Lig'den de teklif aldım, ama Galatasaray'ın bana yaklaşımı çok etkileyiciydi. 2014 Dünya Kupası'nda oynayabilmek için geldim. Kulüpteki insanlarla konuştuğumda, futbol tutkuları beni cezbetti. Galatasaray'ın bu sezon Şampiyonlar Ligi'ni kazanması uzak bir ihtimal olabilir, ama hala Devler Ligi'ndeyiz. Rakibimiz Schalke. Tabii ki kolay değil. Kaliteli bir kadromuz var ve maç maç düşünüp neler olacağını göreceğiz" ifadelerini kullandı.

Türkiye'de insanların futbol için çıldırdığını belirten 28 yaşındaki oyuncu, "İnsanlar futbola aşık. Havaalanında beni binlerce kişi karşıladı, hayatım boyunca unutmayacağım. İyi oynarsam bu ilginin artacağını söylediler. Stattaki atmosferi kelimelerle anlatamam. Bunu yaşamanız lazım" diye konuştu.

Sneijder, Drogba transferiyle ilgili olarak ise "Dünyanın en iyi santrforlarından biri. Onunla oynayacak olmak büyük tecrübe. Drogba ile maçları daha kolay kazanacağız. Drogba'yı almaları, Galatasaray'ın tutkusunu gösteriyor. Kısa zamanda Avrupa'nın en büyük takımlarından biri olmak için uğraşıyorlar" yorumunu yaptı.

Hiç yorum yok: