10 Şubat 2013 Pazar

Terim: Burak da mesajı aldı


Fatih Terim, Antalyaspor galibiyetini yorumlarken, Burak Yılmaz, Sabri Sarıoğlu ve Wesley Sneijder hakkında konuştu.



Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, 2-0 kazandıkları Medical Park Antalyaspor maçının ardından yaptığı açıklamada, "Üç puan aslolandı. Oyuncularımı tebrik ediyorum. Açıkçası böyle tek taraflı bir maç beklemiyordum. Diğer önemli nokta lig ikincisi karşısında çok üstündük. Muslera'nın yattığını görmedim, demek ki pozisyon vermedik. Bütün kontrol bizdeydi. Belki bir şeyi söyleyebiliriz; Daha fazla gol pozisyonu üretebilirdik. Tüm rakiplerimizin kazanmasının verdiği psikoloji kolay değil. Seyircilerimize çok teşekkür ediyorum. Hiç kimseyle uğraşmadan direkt takımlarına sahip çıkıp desteklediler. Keyifli bir maçtı. Pozisyon vermedik. Dolayısıyla mutluyum" ifadelerini kullandı..

"SNEIJDER HER MAÇ ÜZERİNE KOYACAK" 
Tecrübeli çalıştırıcı, Sneijder için "Uzun zaman aradan sonra oynadığı bu maçta değerlendirme yapmak doğru olmaz. İyi oyuncu olduğunu biliyoruz. Sonradan dahil oluyordu, bugün baştan ne kadar oynatabiliriz diye düşündüm. Her maç üzerine koyarak gidecek" dedi.

"GALATASARAY KAPTANINA YAKIŞTI"
Terim, kaptan Sabri'nin performansı sorulması üzerine, "Sabri profesyonel bir futbolcunun çok önemli bir örneğini gösterdi. Bugün de, geçen maçta. Sahanın en iyisiydi. Özveriyle ve doğru oynadı. Galatasaray kaptanına yakışır mücadele etti. Uzun zaman yedek kalmış ve kadro dışı kalmış bir oyuncu olarak sahiplenmesi çok güzel. Ben de Sabri'yi 17-18 yaşından oynayan biri olarak onurluyum" yanıtını verdi.

"HERKES CEVABINI ALMIŞTIR"
Terim, iki maç sonra oynayan Burak Yılmaz konusunda ise "Burak adına memnunum. Bizde 26 tane aslan var. Bugün 11 aslan sahadaydı. Bir de Burak aslan diyelim. İki gol atması önemli bir cevap oldu. Herkes cevabını almıştır. Benim bazı mesajlarım vardır zaman zaman. Aynı bugün olduğu gibi baskılı oynaması gerekiyordu. Demek ki 1-2 maç birlikte oturmak gerekiyormuş. Aferin, O da mesajı aldı. Bazen böyle mesajlar verebilirim. Burak, bugün hem iyi oynadı hem de istediğimiz gibi oynadı. 26-27 yaşındaki oyuncu sahada yürüyemez. Bunu kendisine söyledim. Sevdiğimiz inandığımız bir oyuncu olduğu için aldık. Ayrıca takımda 3-4 santrfor varken aldık" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: