2 Şubat 2013 Cumartesi

Umut Bulut isyan etti


Galatasaray'ın Toulouse'dan kiraladığı milli oyuncu, Türkiye’de gol atamadığı sırada haksızca eleştirildiğini söyledi.



Kulüp dergisinin Şubat sayısına konuşan Umut Bulut, haksız eleştirilere tahammül edemediğini belirterek, “Adım Umut değil de, Umutinho olsaydı daha farklı şeyler söylenecekti benim için. Türkiye’de bana yapılan eleştirilere katılmıyorum. Ben forvetim. Gol attığım gibi, goller de kaçıracağım. Bu benim gol atma yeteneğim olmadığı anlamına gelmez. Gol atamayabilirim; ama oynadığım maç ve attığım gol sayılarına bakıldığında her şeyin ortada olduğunu görebilirsiniz. Her sezon en az 30 maçta forma giydim. Bu önemli bir istatistik. Türkiye'nin en iyi hocalarıyla çalıştım. Şu anda da en iyisiyle çalışıyorum. Onlar da beni tercih ettiler” dedi.

Hiç yorum yok: