13 Mart 2013 Çarşamba

Burak: Artık kim gelirse gelsin


Galatasaray'ın yıldız golcüsü, deplasmandaki 3-2'lik Schalke zaferi sonrası duygularını dile getirdi.



Burak Yılmaz, Schalke 04 maçı sonrası yaptığı açıklamada, "Biz gerçekten inanmıştık. Gollü oldu, istediğimiz gibi oldu. En kısa sürede lige konsantre olmamız lazım, ama şimdilik bu kolay değil. Takım arkadaşlarıma, dualarını esirgemeyenlere ve taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Elimiz kalbimizdeydi, onlarlaydık. Çok mutluyum, inşallah nazar değmez. Arkadaşlarımın, hocalarımın çok çok emeği var. Benimle olan, yardım etmeye çalışan herkese teşekkür ediyorum. Yeni hedefimiz yarı finale kalmak. Kimler kaldı bilmiyorum, ama artık kim gelirse gelsin. Hedefimiz gruptan çıkmaktı, hedefimizin üzerine çıktık. Yarı final için 'neden olmasın' diyorum. Çeyrek finalde rakip önemli değil, çıkar Aslan gibi oynarız" diye konuştu.

Hiç yorum yok: