15 Mart 2013 Cuma

"Ödül olarak Terim’in cezası kaldırılmalı"


Galatasaray Kulübü Yönetim Kurulu Üyesi Abdurrahim Albayrak'tan çarpıcı açıklama...



Abdurrahim Albayrak, Orduspor maçında hakeme sportmenliğe aykırı harekette bulunması gerekçesiyle teknik direktör Fatih Terim'e verilen 3 maçlık cezayı değerlendirdi.

Hürriyet'ten Ali Naci Küçük'e röportaj veren Albayrak, "Hoca hakemler konusundaki tepkisinde haklı. Orduspor maçı sonu dördüncü hakeme 'Niye atıldı hoca? Küfür var mı' dedim. 'Hayır kesinlik yok' dedi. 'Niye attınız Fatih hocayı, kamera şakası mı yapıyorsunuz?' diye sordum. Terim'in 3 maç ceza almasından sonra Şampiyonlar Ligi’ndeki Schalke maçını izlerken hiç mi insanların vicdanı sızlamadı? Avrupa’nın son 8 takımından biri olan Galatasaray’ın Türk hocasına yapılanlara bakın. Gökhan Zan kırmızı kart gördü, dikkatle pozisyonu izleyin. Rakibi bile 'Bir şey yapmadı' dedi. Melo, tükürmüyor 4 maç ceza alıyor. Hakemleri seviyoruz ama dikkatli olsunlar. Hocamızın böyle bir cezayı hak ettiğini düşünmüyorum. Keşke olmasaydı. Çok üzüldüm. Zor bir şey. Hem takımınızın başına çıkamıyor, hem de uluslar arası arenada mücadele ediyorsun. Sistemin işleyişini bilmiyorum, ama Schalke maçından sonra ödül olarak Fatih Terim’in aldığı bu haksız cezayı kaldırırdım. Başarılı insanları ödüllendirilmeli" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: