16 Mart 2013 Cumartesi

Dany: Ben bir mucizeyim


Galatasaray'ın Kamerunlu futbolcusu Dany Nounkeu, Fransız basınına ilginç açıklamalar yaptı.



Sarı-kırmızılı savunma oyuncusu, Le 10Sport internet sitesine futbolculuk kariyerini anlattı, 'Ben bir mucizeyim' dedi.

Real Madrid eşleşmesiyle ilgili görüşleri sorulan 26 yaşındaki futbolcu, "Çeyrek finale geldiğinizde bu seviyede takımlarla karşılaşmanız çok doğaldır. Schalke maçında iyi mücadele ederek zorlukların üstesinden gelebildiğimizi kanıtladık. Kesinlikle şansın yardımı ile kazanmadık" dedi.

Skorer'in haberine göre; Dany şöyle devam etti:
"Bugünlere gelmek için çok çalıştım. Oldukça zor zamanlar geçirdim. Kendimi Fransa amatör kümede oynarken buldum, geleceğimle ilgili büyük endişelere sürüklendim. O günleri iyi hatırlıyorum. Sonra yola devam ettim. Pau ve Toulouse’da oynadım. Ve işte buradayım; Real Madrid'in karşısına çıkmaya hazırım. Tam bir futbol mucizesiyim."

Hiç yorum yok: