11 Mart 2013 Pazartesi

Fatih Terim: Son cinayetten sonra...


Galatasaray Teknik Direktörü Fatih Terim, Şampiyonlar Ligi'nde yarın oynanacak Schalke 04 maçı öncesi basın toplantısı düzenledi.



Fatih Terim, "Kuralar çekildiğinden bugüne kadar daha iyi bir Schalke ile oynayacağız. İç sahadaki sonuç 1-1 olunca, tabii bir avantaj oldu. İyi ve ciddi bir takımla oynayacağımızın farkındayız. Ancak Avrupa kupalarında biz de tecrübeli bir takımız. Bu tip hallerden avantaj sağlayarak çıkmayı becerdik. Yarın için futbolcularıma güveniyorum. Kazanma arzusunu sahada göreceğime ve futbolcularımın çok iyi bir mücadele ortaya koyacaklarına inanıyorum. Ümit ediyorum boş pozisyonda direklere değil, içeri doğru vururuz. İstanbul'da oynanan maçın aksine umuyorum bu sefer şans bizden yana olur. 'Kaç top direkten döndü' diye istatistik yapmaktansa, 'gol oldu' deyip geçmek daha kolay herhalde. Şu bir gerçek. Yarın bir maç oynayacağız. İki takım bu Arena'da nasıl oynayacaklar. Mesele bu. Öncesine bakmamak lazım" şeklinde konuştu.

Tecrübeli teknik adam, "Ligde iki haftadır iyi gitmiyoruz, 5 puan kaybettik. Tersine Schalke de ligde iyi gidiyor. Ancak iki kulvar çok farklı. Burada oyuncularımız en üst seviyede mücadele etmek zorunda olduklarını biliyorlar. Bu nedenle ligdeki performans ile burası çok farklı olacaktır. Maç 90 dakika, ne olacağını göreceğiz. Elenirsek çok üzülürüm" dedi.

Terim, "Başkan ve ben, sezon başında 'hedefimiz ilk 16' diye açıklamıştık. Ancak hedefler hiç bitmiyor. Galatasaraylılar, Avrupa serüvenlerini yarıda bırakmadığımız için daha iyi yerler istiyorlar. Doğal olarak engelleri geçtikçe daha yüksek hedefler koyuyorlar. Görüyorum ki çok büyük bir baskı var. Oyuncularıma haksızlık yapılmamasını istiyorum. Bu bizi sora sokar. Drogba ve Sneijder geldiğine bu takım ilk 16'ya girmişti zaten, ligde de liderdi. Onları kurtarıcı olarak görmek yanlış. İki değerli arkadaşımız büyük işler yapacak. Eskilere de, gelenlere de haksızlık. İddialıyız. Dünyadaki bütün Galatasaraylılar maçtan önce elimizi kalbimize götüreceğiz. Motive ederiz yani, orada sorun yok. Soyunma odasına da girebiliyoruz. Ligden farklı. Son cinayetten sonra soyunma odasına giremiyoruz ya" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: