13 Mart 2013 Çarşamba

Terim: Galatasaray bileğinin hakkıyla kazandı


Galatasaray Taknik Direktörü Fatih Terim, Şampiyonlar Ligi'nde yıllar sonra yeniden çeyrek final vizesi almalarını değerlendirdi.



Fatih Terim, Almanya'da 3-2 kazanılan Schalke 04 maçından sonra yaptığı açıklamada, "Hakikaden maç içinde bir sürü hikaye var. Bazen çok iyi oynuyorsunuz, bazen kötü oynuyorsunuz ama sonuçta Galatasaray bileğinin hakkıyla kazandı. İlk yarı daha farklı öne geçmemiz gerekirdi. İkinci yarı direndik, golü erken yedik. Çocuklar gereğini yaptılar. Hepsini alınlarından öpüyorum. İlk yarı için diyeceğim hiç bir şey yok. Oynayanıyla oynamayanıyla hepsine helal olsun. Elime kalbime götürüyorum, onlar adına camiaya selamlarımı yolluyorum. Ülke adına büyük bir zafer. Avrupa'nın en iyi 8 takımı arasına kaldık. Büyük fedakarlıklarla bilet alan vatandaşlarımıza sonsuz teşekkürler. Koşmaz denilen oyuncular, markaj yapmaz denilen yetenekli oyuncuların daha çok koşması ve daha fazla katkı yapması bizim adımıza fark yaratır. İlk 45 dakika nefis bir Avrupa takımı gibi oynadık. Kendi oyuncumuz arkadaşını düşürünce gol yedik. O ana kadar 3 net pozisyonumuz var. Ülke bunu güzel güzel kutlamalıdır. Emeği geçen herkese; yardımcılarıma, başkanımıza, yönetim kurulumuza, kulüpte çalışan tüm profesyonellere, masörlerimize, doktorlarımıza, dualarını esirgemeyen herkese teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı.

Tecrübeli çalıştırıcı, Hamit Altıntop'un golüyle ilgili olarak ise "Bu takdir-i ilahi. Olan gol de direğe değip oluyorsa bu takdir-i ilahidir" dedi.

Hiç yorum yok: