18 Mart 2013 Pazartesi

Drogba: 40 yaşına kadar oynarsam belki...


Fransa'da televizyon programına bağlanan Didier Drogba, "Marsilya’ya döner misin?" sorusuna esprili bir yanıt verdi.



Kayserispor maçı sonrası Fransa'da Canal+ televizyonunun canlı yayına bağlanan Didier Drogba, eski takımı Marsilya ile ilgili çarpıcı ifadeler kullandı.

Skorer'in haberine göre; Yıldız golcü, "Marsilya benim her zaman sevdiğim bir kulüp. Bana birgün oraya dönmem teklif edildiğinde bundan memnuniyet duyacağım. Geçmişte hep bu dönüşe dair konuşmalar oldu. Ben istediğimde olmadı, onlar istediğinde ben kulübümle kontrat altındaydım. Bir türlü doğru zamanı tutturamadık. 40 yaşına kadar oynamaya devam edersem neden olmasın. Artık futbolculuk kariyerimin son demlerini yaşıyorum. Ancak kariyerime hep mavi-beyaz renkleri kalbimde taşıyarak devam ettim" dedi.

Hiç yorum yok: