13 Mart 2013 Çarşamba

"Terim'in önünü ben açtım"


Sanica Boru Elazığspor Teknik Direktörü Yılmaz Vural, ilginç açıklamalarına bir yenisini daha ekledi.



Fırat Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu ile Fırat RTV tarafından düzenlenen 'Futbolda Kenar Yönetimi' konulu panele katılan Yılmaz Vural, bir öğrencinin "Sizi ne zaman Milli Takım'da göreceğiz?" sorusuna ilginç bir yanıt verdi.

Bursaspor'u çalıştırırken 1989 yılında dönemin Futbol Federasyonu Başkanı Şenes Erzik'den telefon aldığını belirten Vural, "Erzik, 'Evlat yarın A Milli Takım hocasını açıklayacağız, Milli Takım'da çalışmayı düşünür müsün?' diye sordu. İstanbul'a çağrıldım ve çok heyecanlandım. Takımımın maçı olduğu için bir gün sonra İstanbul'a gittim. Teknik direktör olarak açıklanan Sepp Piontek'in yardımcısı olmam konusunda teklif geldi. A Milli Takım'da Türk antrenörlere görev verilmesinden yana olduğum için kabul etmedim. 'Beni bağışlayın, yabancı bir arkadaşın yardımcısı olamam' dedim. Sonra Fatih Terim kardeşim kabul etti. İyi ki kabul etmemişim. Türkiye, ben onun önünü açmam nedeniyle çok büyük bir antrenör kazandı" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: