19 Mart 2013 Salı

"Galatasaray'dan teklif aldım"


Borissia Dortmund'un 22 yaşındaki orta saha oyuncusu İlkay Gündoğan, niçin Almanya Milli Takımı'nı seçtiğini anlattı.



İlkay Gündoğan, sezon başında Galatasaray ve Fenerbahçe'nin kendisine transfer teklifinde bulunduğunu açıklarken, şu anda Türkiye'de forma giymeyi düşünmediğini söyledi.

Bugün Gazetesi'nden Özgür Sancar'a konuşan genç oyuncu, "Borussia Dortmund ile 2015 yılına kadar kontratım var. Yeni sözleşme imzalamak istiyorlar. Şu an görüşme aşamasında. Ancak İspanya veya İngiltere’de oynamak istiyorum. Bir gün Türkiye’ye gelebilirim. En büyük hedeflerimden biri Almanya Milli Takımı’nda banko oynamak. Hocamız Joachim Löw de iyi bir futbolcu olduğumu söyledi. Khedira, Mesut ağabey (Mesut Özil), Philip Lahm gibi oyuncular varken kolay değil, ama şansımı sonuna kadar zorlayacağım. Dünya Kupası’nda Almanya Milli Takımı'nda yer almak istiyorum" dedi.

Şampiyonlar Ligi'nde Galatasaray ile yarı finalde karşılaşmak istediklerini belirten İlkay, "Schalke 04 karşısında onları tüm kalbimle destekledim" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: