17 Mart 2013 Pazar

Sneijder'den Mourinho'ya mesaj


Galatasaray'ın Hollandalı yıldızı Wesley Sneijder, deplasmanda 3-1 kazandıkları Kayserispor maçı sonrası açıklamalarda bulundu.



Wesley Sneijder, "Genel olarak iyi performans gösterdik. Özellikle ilk yarı için arkadaşlarımı tebrik etmek istiyorum. Maçı ilk yarıda kopardık. Şampiyonlar Ligi dönüşleri kolay olmuyor. Şimdi milli takım arası var. Takmımızın yarısı milli takımlara gidiyor. Bugün üç puan önemliydi, bunu yaptığımız için mutluyuz. Performansımdan mutluyum. Her geçen gün daha iyi olacağım. Milli takıma döndüğüm için de mutluyum. Galatasaray'a gelmeden önce uzun süre oynamamam performansımı etkiledi. Gol attım, bu çok güzel. Ama kişisel olarak iyi oynamam da önemli. Yavaş yavaş gerçek Wesley'i göreceğiz" dedi.

Başarılı orta saha oyuncusu, eski hocası Jose Mourinho'nun maçı izlemesiyle ilgili olarak ise "Tabii ki benim için çok önemliydi. Kendisiyle birlikte Inter'de önemli başarılara imza attık. Uzun zamandır Mourinho'yu görme şansı bulamıyordum. En son Bayern Münih'i yenerek Şampiyonlar Ligi kupasını aldığımız maçta görüştük. Bugün çok mutlu oldum. Maçı dikkatli izlemesi ve gol atacağım yönünde kendisine mesaj da gönderdim" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: