14 Şubat 2013 Perşembe

"Kanlıca'dan yoğurt Kadıköy'den kupa alınır"


Galatasaray Divan Kurulu Toplantısı'nda sarı-kırmızılı kulübün ezeli rakibi Fenerbahçe hakkında yapılan açıklamalar dikkat çekti.


Galatasaray'ın Divan Kurulu Toplantısı'nda sarı-kırmızılı takımın gündemindeki konular uzun yuzun tartışıldı. Divan Kurulu Başkanı İrfan Aktar, toplantı sırasında, gerilimi yaşanan Fenerbahçe'ye gönderme yapmayı ihmal etmedi. Aktar, "Galatsaray düello kültürüne sahiptir. Pusu kültürüne sahip kulüpleri kaale almayın" diye konuştu.

İrfan Aktar'ın yanı sıra toplantıda yapılan diğer açıklamalar da oldukça dikkat çekiciydi. Habertürk'ün haberine göre; Sarı-kırmızılı kulübün Divan Kurulu Üyesi Ahmet Özdoğan, "İstanbul'un meşhur semtlerinden Kanlıca'dan yoğurt, Sarıyer'den börek, Kadıköy'den de kupa alınır" sözleriyle toplantının öne çıkan isimlerinden oldu.

DİVAN'DAN ÇARPICI AÇIKLAMALAR
Faruk Gürbüzer (Üye): "Fatih Terim'e teknik direktör değil, büyüklerimin de izniyle profesör demek istiyorum."
Ahmet Özdağan (Üye): "İstanbul'un meşhur semtlerinden Kanlıca'dan yoğurt, Sarıyer'den börek, Kadıköy'den de kupa alınır"
Adnan Öztürk (Başkan yardımcısı): "Dawid Hawkins konusunda iyi araştırma yapmadığımız için yönetim adına özür diliyorum"
Taner Aşkın (Eski yönetici): "Drogba transferini yanıltma olarak görüyorum. Bankalardan kredi almak için Riva'yı gösterirseniz, beni hukuku kullanmaya zorlarsınız.

Hiç yorum yok: