14 Şubat 2013 Perşembe

Melo için şok sözler


Trabzonspor Kulübü Başkanı Sadri Şener, Burak Yılmaz ve Felipe Melo ile Galatasaray'ı hedef alan açıklamalar yaptı.



CNN Türk’te yayınlanan 'Aykırı Sorular' programına konuk olan Sadri Şener, "Selçuk İnan, bizden Galatasaray'a gitti. Trabzon’da yaşamak istemediği için İstanbul’a gitti. Buna çözüm bulamam, beni eleştirenler bulsun. Burak Yılmaz ise Avrupa’ya gitmek istediğini söyledi. Ben de 'tutamam' dedim, ama iki menajeri oyun oynamışlar. Kırgınlığım var. Galatasaray'ın yaptığını kabul edemiyorum. Şık ve etik değildi, Galatasaray’a yakışmadı. Hata yapmadıysanız sulh yapma çabasına girmezsiniz" dedi.

Şener, Felipe Melo'nun Oğuzhan Özyakup'a tükürdüğü gerekçesiyle 4 maç ceza alması konusunda ise "Melo'ya bakınca, bunu tespit olarak söylüyorum; 'Bu adam suç işler' diyorsun. Böyle bir hakkı yok. Bu kadar savunmamak lazım bu insanları" şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok: