5 Mart 2013 Salı

Arif Erdem için şok sözler


Eski hakem Vahap Beyaz, bugün bile konuşulan 1997 yılındaki İstanbulspor karşılaşmasında yaşanan penaltı pozisyonu ve olayın kahramanlarından Arif'in itirafıyla ilgili konuştu.



Beyaz TV'de yayınlanan 'Derin Futbol' programına telefonla bağlanan Vahap Beyaz, "Görev yaptığım şampiyon olmuş takımların maçlarında, sadece 1997 yılında oynanan Galatasaray-İstanbulspor maçında hata yapmışım. 'Mış' diyorum. Çünkü Arif Erdem, 8 yıl sonra şov yapmak için canlı yayına çıktı. Beni suçlayarak, ekmek yediği camianın şampiyonluğuna gölge düşürdü. Ancak Galatasaray, 4 yıl üst üste lig şampiyonluğu ve UEFA Kupası'nı kazanarak bunun doğru olmadığını gösterdi. Arif, 8 yıl sonra çıkıp da (Vahap Beyaz'ı kandırdım) diyecek yüzsüzlüğü gösterdi. Belki çok ağır konuşuyorum, ama çok sinirlendim. Arif'tan de özür dilerim. Futbola zarar veren bir insan olarak görülmek istemiyorum. Ben bu utanca layık değilim. İstanbulspor maçından sonra görev yaptığım 4 karşılaşmada da taraftar tepki gösterdi. Sezon sonu MHK'nın 'devam et' ısrarına rağmen hakemliği bıraktım. Kendimi şöyle savunuyorum; Türkiye'nin yüzde 80'i beni hatalı buluyorsa, benim de artık kendimi savunmam ayıp" diye konuştu.

Galatasaray'ın efsane oyuncularından Arif, TRT Spor'daki 'Futbol Ateşi' programında, "Uzatma dakikalarında Engin'den sıyrılmak isterken dengem bozuldu. Baş parmağım çime takıldı, kendimi yerde buldum. Hakem 35 metreden penaltı verdi. Oysa bana hiçbir müdahale yoktu" ifadelerini kullanmıştı.

Hiç yorum yok: