3 Mart 2013 Pazar

Dilmen: Ayıp olmasın diye yüzde 70 diyorum


Rıdvan Dilmen, Spor Toto Süper Lig'de bitime 10 hafta kala, şampiyonluk yarışıyla ilgili çok çarpıcı bir yorumda bulundu.



NTV'de yayınlanan %100 Futbol programının yorumcusu Rıdvan Dilmen, Beşiktaş'ın 3-2 kazandığı Fenerbahçe maçı sonrası, "Galatasaray, bu haftadan sonra inanılmaz bir avantaj yakaladı. Eskişehir'den bir puanla döndü, ama bu tür maçlarda bir puanın ne kadar önemli olduğunu anlıyorsunuz. Objektifliği bir kenara bırakıyorum, kağıdı elime alıp 4-5 haftadır uğraşıyorum, Galatasaray'ı yakalama şansın çok zor. Geçen sene de öndeydiler, bu sene ligi forse ettiler. Derbiden sonra Galatasaray'ın şampiyonluk şansını yüzde 70'lere çıkardım. İddialı konuşmak istemiyorum, yoksa yüzde 100 diyeceğim, ayıp olmasın diye yüzde 70 diyorum. Geriye kalan yüzde 15'ler de Fenerbahçe ve Beşiktaş'ın. 'Şamp'tan sonra 'p' harfini de koydum bu hafta. Fenerbahçe şampiyonluk yarışından uzaklaştı. Rakibi kendi sahasında gelecek, ama demoralize olmama şansı yok. 'Bu sezon 70 puanı belki bir takım görür' diye düşünüyorduk, o takım da büyük ihtimalle Galatasaray olacak. Gerçekçi konuşalım; Fenerbahçe ve Beşiktaş, Şampiyonlar Ligi'ne katılım için mücadele ederler" ifadelerini kullandı.

Hiç yorum yok: