3 Mart 2013 Pazar

'Galatasaray bizim yaşam tarzımız'


Galatasaray eski ikinci başkanı Mehmet Helvacı, "Takımımız çok güçlü. Yeter ki Orduspor maçının ikinci yarısında oynadıkları gibi oynasınlar" dedi.



Bugün TV'de Özgür Sancar'la Yakup Çınar'ın sunduğu 'Sporextra' programına katılan Mehmet Helvacı, "Galatasaray’da yönetici değilim diye Galatasaray ile ilgilenmemem söz konusu olamaz. Galatasaray bizim için her şeyden önce bir hayat biçimi. Yönetici veya değil, hiç fark etmez. Galatasaray için elimizden ne geliyorsa yapmaya hazırız" dedi.

"GALATASARAY ÇOK GÜÇLÜ BİR TAKIM" 
Helvacı, "Galatasaray güçlü bir takım. Birkaç maçtır istenilen oyunu bir türlü oynayamıyordu. Orduspor maçının ikinci yarısındaki Galatasaray’ı ise bu söylediklerimden ayırıyorum. O maçın ikinci yarısında Galatasaray mükemmel oynadı ve nitekim maçı kazandı. Böyle oynasınlar kaybetseler de taraftarların üzülmeyeceğine eminim. Zaten bu şekilde oynadıkları sürece kaybetmeleri de çok zor olacaktır" dedi.

"FATİH TERİM’E VERİLEN CEZA FAZLA" 
Tahkim Kurulu ve Disiplin Kurulu’nun objektif olmadığını düşünüyorum. Eğer toplumsal olarak objektif olduklarına inansak bu tür tartışmalar, endişeler yaşanmaz. Fakat otoritelerin objektif olduklarına inanmadığım için verilen her karara şüpheyle yaklaşıyorum. Fatih Terim’in cezasına gelirsek bu cezanın fazla olduğunu düşünüyorum. Fatih Hoca 'Yapmamam gerekirdi' dedi. Bu çok güzel bir davranış. Hoca da yaptığı hatanın farkında. Verilen 3 maçlık ceza bence ağır oldu.

"UMARIM BEŞİKTAŞ KAZANIR" 
Ligin seyri açısından çok önemli bir maç. Fakat benim için Galatasaray maçlarının ne olacağı daha önemli. Galatasaray maçlarını kazandığı takdirde rakiplerin ne yaptığı çok da önemli değil. Fenerbahçe’nin Beşiktaş maçında bir adım önde olduğunu düşünüyorum. Umarım Beşiktaş kazanır, tercihim Galatasaray için o yönde.

"TÜRKİYE LİGİ GÖZ ÖNÜNDE OLAN, İZLENEN BİR LİG DEĞİL" 
Ligimiz diğer Avrupa liglerine bakılırsa daha geride popülaritesi olan bir lig. Galatasaray’ın yaptığı transferlerde bu durumu düzeltmek adına çok önemli oldu. Bütün kulüplerin bu imajı kırmak için çalışması lazım. Ligimizi daha çok izletmeliyiz, ilgi duyulacak bir lig haline getirmeliyiz. Ünal Başkan’ın Burak Yılmaz konusunda söylediklerine katılıyorum. Falcao gibi çok değerli oyuncu, o rakamlar Burak’a da istenebilir. İzlenen, takip edilen bir lig olmadığımız için Falcao daha göz önünde. Bu da değerini haliyle katlıyor.

"UEFA’NIN FENERBAHÇE’YE VERDİĞİ CEZA YANLIŞ" 
Fenerbahçe’ye verilen cezanın olmaması gerektiği kanaatindeydim. Bu görüşümü söylerken, 'Fenerbahçe taraftarını olay içine çekecek bir kanıt yoksa bu görüşüm geçerlidir' diye belirtmiştim. Çünkü mevcut durumun Fenerbahçe’yi cezalandıracak bir durum olmadığı yönündeydi. Seyircisiz bir maçta Fenerbahçe yönetiminin suçlanması yanlış olur. Fenerbahçe yönetimi ne yapsın? Saha dışından bir madde atılıyor ve kulüp ceza alıyor. UEFA eğer Fenerbahçe’yi ve taraftarını bu olayın içinde görmüşse ve bu cezayı verdiyse itiraz da sonuç getirmeyecektir. Bence UEFA verdiği bu karardan dönmeli ve Fenerbahçe’ye verilen cezayı kaldırmalı.

Hiç yorum yok: